• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تبلیغ هوشمندانه به سبک مهدویان

    اولین بار که «آخرین روزهای زمستان» که تلاشی جهت نمایش زندگی شهیدحسن باقری بود از تلویزیون پخش شد، یک چیز زیاد از همه توجه ها را به خود جلب کرد، اینکه چقدر فضا ا

    تبلیغ هوشمندانه به سبک مهدویان

    تبلیغ هوشمندانه به سبک مهدویان

    عبارات مهم : استوری

    اولین بار که «آخرین روزهای زمستان» که تلاشی جهت نمایش زندگی شهیدحسن باقری بود از تلویزیون پخش شد، یک چیز زیاد از همه توجه ها را به خود جلب کرد، اینکه چقدر فضا این مجموعه مستند به واقعیت نزدیک بود. آدم ها چقدر شبیه تصویر هایی بودند که از روزهای جبهه و جنگ باقی مانده هست. نام محمدحسین مهدویان کارگردان جوان این اثر، با همین مجموعه بود که بر سر زبان ها افتاد.

    تبلیغ هوشمندانه به سبک مهدویان

    برای این مجموعه آزمون بازیگری از خیلی از جوان های علاقه مند به بازیگری و البته فضای مستند، گرفته شد. بازیگرانی که جهت مستند «آخرین روزهای زمستان» بازی کردند در فیلم های بعدی مهدویان هم حضور یافتند. محمدحسین مهدویان این روزها مشغول پیش تولید «ماجرای نیمروز2» است و او جهت سومین بار سراغ قصه ها و آدم های گروهک تروریستی مجاهدین خلق یا همان منافقین رفته هست. قصه ها و روایت های مهمی از تاریخ معاصر کشور عزیزمان ایران که در تمام این سال ها، در سینمای کشور عزیزمان ایران نادیده گرفته شده است بود. مهدویان در مستند «ترور سرچشمه» و در «ماجرای نیمروز» به این عنوان پرداخت ولی گویا به خواست سیدمحمود رضوی که می خواست سه گانه سینمایی اش را با عنوان منافقین تکمیل کند، سراغ «ماجرای نیمروز 2» رفته است.

    هفتم خرداد بود که شورای صدور پروانه ساخت اعلام کرد، فیلمنامه «ماجرای نیمروز2» به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی، کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی یکسان حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی در ژانر سیاسی مجوز ساخت گرفته هست. جهت گرفتن همین مجوز، سیدمحمود رضوی به قول خودش، بسیار مشکل کشید و حرف زد و علت آورد تا بتواند کار را شروع کند. چند روز بعد از دریافت مجوز ساخت، محمدحسین مهدویان در اینستاگرام خود متنی را انتشار داده است و همه علاقه مندان به بازیگری را خوشحال کرد.

    اولین بار که «آخرین روزهای زمستان» که تلاشی جهت نمایش زندگی شهیدحسن باقری بود از تلویزیون پخش شد، یک چیز زیاد از همه توجه ها را به خود جلب کرد، اینکه چقدر فضا ا

    او در این متن نوشت: «جایی نیست که برویم و کسانی از علاقه ارزش به بازیگری نگویند و فرصتی نخواهند جهت اینکه استعدادشان را نشان بدهند. در دایرکت ها هم که تا بخواهی پر است از پسران و دخترانی که پیغام می دهند و راهی جهت بازیگر شدن جست وجو می کنند.

    مشتاقانی که خیلی هایشان به واقع استعداد، توانایی و دانش کافی را جهت این حرفه ندارند. ولی به حتم در بین این همه مشتاق هستند کسانی که به حق شایسته اند و به دلایل مختلفی مثل دوری از پایتخت، دیده نشدن آثار تجربی ارزش یا گرفتاری های مالی و شغلی و خانوادگی نتوانسته اند به چشم بیایند. متاسفانه هرچه تلاش کنی هر لحظه استعدادهایی نادیده خواهند ماند. شاید به نظر خیلی ها فکر چندان جالبی نباشد ولی دوست دارم به قدر بضاعت این صفحه و در پاسخ به درخواست ها و دایرکت های بی شمار، دست کم جهت دنبال کنندگان همین صفحه فرصتی ایجاد کنم که بخت ارزش را جهت حضور در فیلم جدیدمان امتحان کنند. منتظر مطالب بعدی باشید تا ببینیم شاهین بخت بر شانه های چه کسانی خواهد نشست. موافق این کار هستید یا به نظرتان ایده جالبی نیست؟»

    اینکه جهت ساخت یک فیلم فراخوان بازیگری داده شود کار جدیدی نیست. مهدویان جهت فیلم «ایستاده در غبار» هم از این فراخوان بازیگری استفاده کرد و توانست هادی حجازی فر را جهت این فیلم کشف کند. استفاده از اینترنت جهت جذب بازیگر، چند سالی است که در سینمای کشور عزیزمان ایران مرسوم شده است هست. اصغر فرهادی جهت فیلم «فروشنده» چنین کاری انجام داد. اگرچه این شکل فراخوان بازیگری جهت کسانی که سال ها در این حوزه زحمت کشیده بودند مورد انتقاد قرار داده شد ولی وقت مغتنمی بود جهت کسانی هم که به بازیگری علاقه دارند تا در فضای هنری استعداد و توانایی خود را بسنجند.

    تبلیغ هوشمندانه به سبک مهدویان

    شکل تعامل عوامل «ماجرای نیمروز 2» در اینترنت وقت تبلیغاتی جهت این فیلم شکل داده هست. عوامل تولید این فیلم، بعد از گذاشتن همان متن گزینش بازیگر و به دنبال آن استقبال علاقه مندان سینما، سراغ چالش اسم جهت گزینش بازیگری رفت و 4 اسم در یک نظر سنجی گذاشت تا همه رای بدهند. «چالش استعداد و امید»، «چالش منم بازی»، «چالش فرصت» و چالش «کفش سیندرلا» که در نهایت چالش «استعداد و امید» با 2392 رای موافق به عنوان اسم چالش فیلم تازه مهدویان جهت جذب بازیگر گزینش شد.

    کار بعدی بعد از گزینش نام چالش، شرایط و قوانین این کار بود. قوانینی که خیلی هم راحت نیستند و شرکت کننده ها باید پرسشها زیادی را رعایت کنند. محمدحسین مهدویان قوانین این چالش را این گونه اعلام کرد: «تعداد زیادی در این چالش شرکت خواهند کرد. بعد ناچاریم در این مرحله بسیار منظم و قانونمند عمل کنیم. در مرحله اول خیلی ها از بین بردن خواهند شد. این به معنی ضعف اون عزیزان نیست بلکه به علت تعداد زیاد متقاضیان هست. خواهش می کنم این عنوان رو درک کنید و در صورت از بین بردن شدن عصبانی نشید و تصویر العمل منفی نشون ندید. هیچ دایرکت اضافی و خبر تلگرامی یا ایمیلی نفرستید. چون نمی تونیم بخونیم. این یکی از قوانین این مرحله است و اگر کسی رعایت نکنه متاسفانه از بین بردن می شه. پروفایل شرکت کننده ها باید شخصی و واقعی باشه. پروفایل های جعلی، تجاری، عمومی یا هر نوع پروفایل غیرشخصی شرکت داده نخواهد شد. شرط مهم موفقیت در این مرحله خلاقیت و توان شماست. جهت متمایز کردن خودتون از دیگران، خیلی متمرکز و هوشمندانه عمل کنید.»

    اولین بار که «آخرین روزهای زمستان» که تلاشی جهت نمایش زندگی شهیدحسن باقری بود از تلویزیون پخش شد، یک چیز زیاد از همه توجه ها را به خود جلب کرد، اینکه چقدر فضا ا

    او در ادامه نوشت: «اما بریم سر اصل ماجرا. در قدم اول شما باید صفحه @man_ham_bazi را در اینستاگرام پیدا کنید. این صفحه پرایوته. درخواست عضویت در صفحه را بفرستید و منتظر باشید. در صورت موفقیت در مرحله اول چالش، شما اکسپت خواهید شد. در شروع چالش، هر نفر از شرکت کنندگان فقط به اندازه یک استوری وقت داره. شما می تونید از همه امکاناتی که یک استوری در اختیارتون قرار می ده(ویدئو، عکس، بومرنگ، متن و…) استفاده کنید که ما رو در مورد استعداد خودتون متقاعد کنید. ولی فقط یک استوری و نه بیشتر. کسانی که زیاد از یک استوری بگذارند از بین بردن خواهند شد. می دونم کار سختیه. وقت خیلی کوتاهیه ولی استفاده از همین وقت کوتاه، نبوغ، خلاقیت، توانایی و هوش شما را نشون خواهد داد. بااهمیت ترین توصیه اینکه باید استوری ها رو در ساعات مشخصی که اعلام می شه بفرستید. ارسال یا منشن کردن استوری در خارج از این ساعات هم باعث از بین بردن شما خواهد شد.

    شما در وقت اعلامی، استوری هاتون رو با هشتگ «چالش_استعداد_و_امید» در این صفحه منشن می کنید تا ما بتونیم توی دایرکت ببینیمشون. ما هم به عنوان امتیاز به هر استوری از یک تا پنج قلب نمره می دهیم. کسانی که امتیاز بیشتری بگیرند بخت بیشتری جهت اکسپت شدن و ادامه چالش دارند. لطفا استوری هایتان را بعد از ارسال حتما ذخیره کنید و بعد از دریافت امتیاز یک اسکرین شات بگیرید و پیش خودتون نگه دارید. این قوانین مهم این چالشه که باید به دقت رعایت کنید. درک قوانین نشان دهنده توجه، دقت و نظم پذیری شماست که لازمه حضور در یک کار گروهیه. حالا فکرتان را متمرکز کنید روی استوری هایی که باید بسازید. عجالتا از شنبه تا چهارشنبه هر روز از ساعت چهار تا پنج عصر منتظر استوری هاتون هستیم.»

    تبلیغ هوشمندانه به سبک مهدویان

    تا به الان که حدود دو هفته از این چالش گذشته است و همچنان به قول مهدویان چندین هزار نفر جهت پیوستن به صفحه چالش درخواست عضویت فرستاده اند. او در پست آخری که جهت این اتفاق گذاشته، نوشته است: «از میان کسانی که درخواست عضویت فرستادند، تعداد زیادی هم موفق شدند در ساعات معین استوری هاشون رو بفرستن. تمام استوری هایی که رسیده، بررسی و امتیازدهی شده. اکثر قریب به اتفاق استوری ها امتیاز یک و دو گرفتند. فقط 35 نفر تونستند امتیاز سه و چهار دریافت کنند و به مرحله بعدی چالش برن. درخواست عضویت تمام این 35 نفر در صفحه پذیرفته شده است و حالا اون ها تنها کسانی هستند که از بین هزاران نفری که به طور قطع همه شون ارزش هایی جهت دیده شدن داشتند، به صفحه پیوستند. به هر حال هر لحظه کسانی هستند که ممکنه به خوبی دیده و درک نشن ولی همین که ما به قدر توان مون بتونیم بخشی از این استعدادها رو ببینیم دست کم فدمی برداشتیم.

    امروز آخرین روز اعلامی جهت بررسی استور ی هاست ولی هم به علت احترام به استقبال و اشتیاق شما و هم به خاطر رعایت حال کنکوری ها، تصمیم گرفتیم فقط یک هفته دیگه هم این مرحله را ادامه بدیم. شاید کسان دیگری هم وقت کنند و به ما ملحق بشن. بعد دقت کنید فقط استوری هایی که شنبه تا چهارشنبه از ساعت چهار تا پنج عصر به صفحه @man_ham_bazi برسه بررسی خواهد شد و در صورت گرفتن امتیاز کافی درخواست عضویت شما در صفحه اکسپت خواهد شد. فقط استوری بفرستید و هیچ دایرکت و خبر اضافی ای هم نفرستید. به خصوص بعد از گرفتن امتیاز.»

    با اینکه مهدویان هفته گذشته اعلام کرد که آخرین روز پیوستن به این چالش و شرکت در این فراخوان بازیگری است ولی باز هم در یک استوری اعلام کرد که وقت جهت شرکت در این چالش وجود دارد. این چالش از اواسط خردادماه شروع شد و حالا با وجود سه هفته از شروع این چالش، تا به حال در پیج اینستاگرام این فراخوان فقط یک نفر فالو شده است هست. حالا باید دید، این چالش که بسیار هم با استقبال مواجه شده است هست، چطور می تواند بازیگران جدیدی به تیم بازیگران «ماجرای نیمروز2» اضافه کند.

    واژه های کلیدی: استوری | استعداد | استعداد | بازیگری | ماجرای نیمروز | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار